Ght 5+6da ekranda ışık gibi bir şey yanıp sönüyordu bu kalp atışı dedi doktor😊Ama duymak için haftaya pazartesi çağırdı yani 7+2de duyulmuş olacak.İnşallah sorunsuz atlatırz süreçleri.hayırlısı olsun senin için de