doganursezmag Kubra_0602 gayet normal benim 9. haftada karnımdan duyulmayı bırak bebek görülmedi 12. haftaya kadar her muayenem alttandı. Sonra anlaşıldı ki rahmin arkaya dönükmüş 🙈
damlanur Kubra_0602 normaldır canım baktıktan sonra bişey demedımı 7 hafta olunca gıdersın zaten Allah’ın izniyle bşy olmaz inşllah
Bsrakzmn Kubra_0602 8+5 de duyduk doktorum garanti olacağı için 8. Haftada gel demişti o zaman gittim ve duydum😍