hilalcavdar87 36. Haftadayım ne teliklerim ne ayakkabılarım hiç biri olmuyo balon gibi oldular bugün gittim doktora normal dedi magnezyum falan kullanıyorum ama benim şişimi indirmedi dün bi kaç mutfak dolabı siliyim dedim dahada çok şişti ayakta çok kalmamak gerekiyo