Beklenenim11 Ebruli_08 evet canım fransadayım Bende işlerimi yapıyorum büyük süpürgeyle değilde dysonla süpürüyorum sadece üstten yapıyorum herşeyi Ama serklajdan sonra çok dikkat etmeyi düşünüyorum pazartesi randevum var bakalım
Ebruli_08 Beklenenim11 et canım sonra pişman olma ama inşallah rahat geçiririz öyle sürekli yatmak zorunda olmayız