Sevim97 ikramuratyanik ya aslında hiç önemli değil cinsiyeti ama insan sabırsızlanıyo bian önce belli olsunda eşya alıyım isim düşüniyim istiyosun :)
ikramuratyanik Sevim97 Ilk hamilelikte evet öyle oluyoda evde minik bi oglusumuz var 4 yaşında simdide ister istemez kiza hevesleniyorum iste 😊
Sevim97 ikramuratyanik maşallah Allah bağışlasın :) inşallah Allahım gönlünüze göre verir ama kendini saklıyosa kız diyolar :) ne kadar doğru bilmiyorum
Sevim97 Berkaytuana evet zaten bi tek ikisinin ismini çok duydum ama hamile kalmadan öncede özgür beye gitmiştim ondan devam ettim bende değiştirmek istemedim inanç beyinde ismini çok duydum
Berkaytuana Sevim97 devlette de paşa bey var o da gerçekten çok iyi. Arkadaşlarımın çoğu inanç beye gitti çokta memnun kaldı biraz da onun için gittim ama memnunum canım. İstediğim saatte bişey olursa ulasiyorum sorun yasamiyorum
Sevim97 Ya bide size bişey sorcam benim başlarda mide bulantım yoktu bugun 9 haftalık olduk ve midem aşırı derecede bulanıyo
Berkaytuana Sevim97 benim mide bulantım 8. Haftada falan başladı geçen haftaya kadar çok fena bi şekilde sürdü 12. Haftadayim şu an eskiye göre daha az olabiliyormus yani ben doktora psikolojik mi diye bile sordum düşün yani 😅