Sebaxs4 bu yorum bana mi bilemedim 😅 ama yanlış anlamışsınız yukarıda da yazdım benim için normal doğum sezaryen doğum hiç önemli değil hangisi sağlıklı olacaksa bebeğim ve benim için öyle olsun yanş öyle bi ayrım yapmıyorum ben , sadece suni sancıdan korkumu belirttim 40+2 de suni sancıyla yatış verilecek diğer arkadaşların durumunu tecrübelerini merak ettim ve ayrıca ama gerçekten bazen doktorları da anlayamıyorsun ama her doktor farklı birşey söylüyor insan böyle bi dönemde daha hassas ve tedirgin olabiliyor tabiki , hayırlısı olsun hepimiz hakkında inşallah