Aynalgl ben de böyle düşünüyorum tabiki ama yine de sezaryen gerçekten hani en son aşama olmalı tehlikeli bir durumda sağlık sorununda vs isteğe bağlı olmamalı diye düşünüyorum belki yanlış ama çünkü kolay bir ameliyat değil zor bir ameliyat bana göre normal dogumdan çok daha zor , ama tabi ben karar vermek istemiyprum doğum şekline zaten hangisi bebeğim ve benim için iyi olacaksa öyle olsun diyorum sadece bu suni sancıdan falan korktum burda yazılanlardan sonra falan ;(( ayy inşallah kendisi gelmek yürüyüş falan yapıyorum ama ölüyorum yorgunluktan bi yandan da :( ister istemez doğum korkusu doğum sonrası korkular normal doğum ayrı zor sezaryen ayrı zor valla aşırı stres içindeyim içimi bir korku sapladı sanki hep içimde kalıcak gibiydi bebek bu an gelince birden afalladım 😅 Allah hepimiz kolay doğumlar nasip etsin inşallah ya