BirVeraAnnesi35 Aslhan_06 ilk hamileliğimde tatlı badem yağı, kakao yağı ve hindistan cevizi yağı alıp karıştırmıştım tavsiye ederim hiç çatlağım olmadı
Ebraz BirVeraAnnesi35 bende kakao ve hidistancevizi yağı kullanıyorum 30 haftalığım şuanlık bişey yok görücez ilerde 😂
crazymommy BirVeraAnnesi35 Hindistan cevizi yağım var kakao yağını da herkes çok öneriyor. Kokusu nası acaba kötü kokulu hiçbişeye dayanamıyorum da
Mervebekel Ben mustela kullandım alerji yaptı lierac başladım nemlendirmesi hoşuma gitmedi vazelin kullanıyorum şuan
Zeynep_ze Aslhan_06 ben lierac ve bio oil kullanıyorum lieracı sabah sürüyorum çabuk emiliyor diye bio oilide gece sürüyorum benim normaldede çatlaklarım var genetik zaten ama yimede daha fazla çatlamamak için kullanıyorum
Varligibirdertyokluguyara Zeynep_ze Lierac aldım içinde siyah tanecikler var karabiber gibi normal mi sizinkinde de var mı ? Yoksa orijinal ürün değil mi diye
Faydogan Aslhan_06 mustela ve Hindistan cevizi yağı kullanıyorum 27. Haftadayım çok şükür şimdilik çatlak yok umarım olmaz.
minikmucizeemaak Aslhan_06 Doktor önerisiyle Pellis marka aldım, bu bitince çok gördüm sebamed ve mustela deneyeceğim