Alparslannnn Amineazra ya evet evet sorma 33+ 4 düm geçen 1800 çıktı gramı kilosuna takılmıyorum aslında alır insallah kilo aldıran hersey yemeye çalışıyorum bakalım bu çarşamba kontrolümüz var kaç olmuşuz 🥲
Amineazra Alparslannnn aynen alırlar inşallah 🙂 sağlıklı bir şekilde kucağımıza alalım da o bize yeter 💕
Sumeyyenur1 D67 ben sık sık konuşuyorum çikolata tatlı vs yiyorum denediniz mi ozaman uyanıp hareket edecektir
D67 Sumeyyenur1 çikolata felan onlarla alakası yok dedi doktor hareketin çikolatayla alakasının kim olduğunu söylüyor dedi bana kızdı
Sumeyyenur1 D67 nst de bebeğimin hareketi azdı bana cikolata vb şeyler önerdi doktorum yedikten sonra daha çok hareketlenmeye başladı. Sizin doktorunuz ne öneriyor peki
D67 Alparslannnn canım kabak çekirdeği sonra dondurma yumurta kaşar peyniri kefir bunlar bebeğe çok kilo aldırıyor ben sana söylim dene bence
Alparslannnn D67 badem yogurt süt her sabah haslanmıs yumurta ekmek yemiyorum zaten ama bakalım hayırlısı olsun 🥰