D67 bu haftalarda artık bebeğin yeri daraldığı için bende haraketlerinden dolayı neler çektim 37 haftamdayiz hsisetmek icin yani yemeidgim şey kalmadı ama doktorum hep tembel diyordu gece belki haraketlidir o da olabilir genelde gündüzleri uyuyorlar ben gece uyumadigim için gece hissediyorum gündüz hiç diyebilcek kadar hiç hissetmiyorsaniz sağlık ocağına falan gidin kalp atışlarını dinleyin rahatlarsıniz.en azından ben o şekilde yapıyorum sağlıkla hayırlısıyla kucağınıza alırsınız insllah