Ruveyda35- gulruba 4 gün gecikti ilk gun gecikinve test yapmstm ikinci cizgi çıktı silikti biraz hevesle kan verdim hemen negatif cikmisti
Zuuuhhhaaalll gulruba bende akşam yapmıştım çıktı ve hamile kalır kalmaz yapmışım bir hafta sonra gitmeme rağmen beta 227