Pszge bana da doktorum demisti , bebek sesten rahatsız oluyomus o ultrason içeriye ses yolluyomus onun yansıması ultrason olarak gözüküyomus cok sasırmıstım ama korkuyorm evham yapıyorum bende :( üst üste gitmiyorum ki 15 gün 10 gün ara oluyo arada. Ne bilim ben görmeden dayanamıyorum canım