Pszge ben randevu tarihimi bekliyorum doktorumdan çok memnunum başka birine gitme ihtiyacı duymuyorum her soruma net cevaplar veriyor 2 doktor kafa karışıklığı bence bi de bilmiyorum belki cahilce düşünüyorum ama ultrasona o kadar sık girmeyi doğru bulmuyorum