Mucizesinibekleyen doğum yaptım. Bebeğin ilk muayenesi ücretsiz, ücretsiz lohusa şerbeti verdiler. süsleme vs ücretliydi dışarıdan da istediğin organizasyon şirketini tutamıyordun kendimiz balonlarla abartmadan süsledik. Tam suit oda istedik kalabalık olabiliriz diye, 2000 tl daha fazla ücret ödedik. Ama benim paket şeklinde değil doktorum Perinotolog doktoru hastane ile anlaşmalı. Doktora ayrı hastaneye ayrı ödedim bu nedenle.