KIME 12500 du 1 hafta olmadı sanırım 19750 olmuş doğum muayene de 600 olmuş doğumu orda düşünüyordum şahsen en uygun ve iyi diye düşünüyordum ama son gelen zamlardan sonra vazgeçtim 1 gece için 20 bin tl vermek mantiksiz gekiyor gerek yok ki zaten nornla dogum falan olsa yaltiklari bisey de ykk sezeryan gibi o kadar islem yalikmiylr 20 bin o yuzden ben develt arayisina girdim katio celebi tepecik yada gaziemir bana en yakin muhtemelen orda devam edicem hem doktorların helsini biliylrum gsyet de iyiler bence diger hastanelere gore ama 3 hastaneden birinde düşünüyorum suanlik onuda soylıyım katip celebide esra bahar gür var orda onu düşünüyorum teoecikte bilmiyorum gaziemejrdekilerin hepsi çok iyi bence tabi başta nezahat akay ve enis bey olmak uzere bu şekilde yani ben devlettr yapicam gibi