zk2104 Rabbim bi avazda doğurmayı nasip etsin inşallah ❤️ Ben de 41+3 de doktorumun alttan fitil vermesiyle doğum yaptım sıfır sancım vardı. Süreç kendi halinde akıp gidiyo, yatağa bağlı kalmadan bol bol yürüyüş yapın, sancınız geldiğinde çömelin sağa sola sallanın derin derin nefes alın. Hayırla kurtulun inşallah 🥰