srny bende bugün kan tahlili verdim çok şükür bir şey çıkmadı başlarda 4-5 aylarımda da kaşıntı vardı alerjim zaten vardı bazı şeylere ama geçmişti o zaman bi içtim geçmişti şimdi son zamanlarda bir daha olunca öyle yazı okuyunca korktum ama çok şükür her şeyim iyi