Beyzaanur5 Kızlar 35+5 şu an ve biranda kollarım sırtım kaşıntı başladı kıp kırmızı oldu ilk karnımda ufak başladı dedim o oluyordu ama sonra devam etti kaşıntılar kollarım, sırtım, karın çevrem sizce nedir kötü bir şey olmaz dimi?
Yagmurmeric Beyzaanur5 gebelikte kan akışı hızlanır ter bezleri daha hızlı çalışır bu da çeşitli bölgelerde yoğun kaşıntılara sebep olabilir tam da bu haftalarda . Aynı zamanda hormonal değişikliklerden dolayı da kaşıntı olabilir fakat bazen de alerji kaynaklı olur o yüzden şiddeti ve verdiği rahatsızlık düzeyine göre doktorunuza danışın 😊
Betulnnmz Beyzaanur5 sizi korkutmak istemem ama benim de el, ayak ve karnımda kaşıntı oluyordu sezeryan için gün almaya gittimde rutin tahlil yapıldı karaciğer enzimlerim yüksek çıktu gebelik kolestazım varmış 37+1 olduk muhtemelen sabah alacaklar bebeği doktor doğuma girecek şekilde gel dedi
Beyzaanur5 Yagmurmeric perşembe günü nasipse kontrolum var o zaman kadar beklesem bir şey olmaz inşallah 😒
Betulnnmz Beyzaanur5 işte kaşıntım olduğu için şüphelendiler o yükseltiyormuş çünkü tavsiyem sabah gitmeniz yönünde ultrason için ayın 12 sine randevu verdiler doktor 1 gün bile önemli sizin için dedi ayarladık ultrasonu bir şekilde sabah karaciğerime falan bakılacak ona göre bir yön çizeceğiz illa sizde de aynısı olacak değil tabi ama önemli bir konu
Sinemkilicin Beyzaanur5 persembe gununu beklemeyin bence cunku riskli bir durum bu takip altinda olmaniz lazim
Beyzaanur5 Sinemkilicin çok şükür hastane çalışıyor eşim yarın sabahta işte ben hemen sıra aldırtırım ona araştırmada çalışıyor ama ben devlete gidiyordum sizce araştırma anlar mi kontrol için gitsem çünkü hiç sevmiyorum ordakiler stajer oluyor devlette de sıra bulmak zor doktorumun yarın ameliyat var diye oruya da gitmiyorum 😂
Beyzanury1234 Beyzaanur5 Zehra savaş diye fenomen var o kızda senin gibi kaşındı ilaçlar fayda etmedi doktoru doğum yaptırdı
Beyzaanur5 Beyzanury1234 bugün başladı ama şu an onun belirtisi midir acaba Allah yardımcım olsun ne diyim yarın anlayacağım artık 😖
Beyzaanur5 Sinemkilicin acilde bakıyor mu normal doktoruma gidemezsem öyleyse daha iyi sabahtan giderim acile o zaman çok teşekkür ederim ❤️
Sinemkilicin Beyzaanur5 bakar tabi benimde ilk gebeligimde olmustu kasinti.Suan 2. Ciye hamileyim tekrar olma ihtimalim yuksek doktorum kasinti baslarsa hemen acile gel demisti
Beyzaanur5 Sinemkilicin tamamdır gideceğim yarın sabah kesinlikle çok teşekkür ederim Allah razı olsun inşallah bir şey çıkmaz 🤲🏻
Beyzaanur5 Sinemkilicin birde şey soracağım öyle bir şey çıkarsa doğum tarzı nasıl oluyor normal mi sezeryan mi normal çok istiyorum ama riskli falan yazıyor internette okudum bir kaç yazı
Busrata33 Beyzaanur5 o bebeğinin riskine ve açıklığa bağlı bir durum benim hiç açıklığım yoktu 37+3de sezaryen oldum.Normaldeyapanlar varmış ama fazla bekletmiyorlar kolestazda
Sinemkilicin Beyzaanur5 bana doktorum suni sanci vermisti normal dogum icin ama bebek iri oldugu icin sezeryana aldi