defnezumram dilay_06 sağlıcakla gelsin inşallah ben normal doğum istiyorum ama terslik olursa sezeryana girecez mecbur
defnezumram Senannnn ben orayı düşünmüyorum vallaa ya umarım annesi gibi olur o kadar beklemez içerde😅
Senannnn defnezumram kız bebek çok beklemez dediler kimisine ilk bebek bekler gelmez hemen diyor kafalar karışık bekliyoruz 😂
Safinaz27 defnezumram hayır daha üç haftam var ama bu gidişle gidemeyeceğim çünkü bugün evdeyim yürüyemediğim için
Naz1616 defnezumram geçmiyor gerçekten gözümde büyüdü artık çok zorlanıyorum gece uykularida yok mide yanması falan hiç vakit geçmiyor