nurr0101 defnezumram Uygulamaya göre son 25 gün ama su azlığından dolayı ayın 17 sinde kontrole gideceğim. Eve problem hâlâ devam ediyor olursa o gün doğum olacak
pelinacar01 defnezumram erken geldi gelecek derken bizim kız bekliyor 😂 doktor sıkıntı olmazsa 40+4 e kadar bekleriz dedi
defnezumram elif_badeninannesi darısı başıma valla geçen yıl düğün için şafak sayıyordum bu yıl doğum için 😅
Safinaz27 Son 42 gün ama bu akşam ayağımı burktum yürüyüşe giderken çok ağrım var yemek borum yanıyor anlayacağınız hiç iyi değilim ve yarın işe gitmem gerekiyor 😔
defnezumram Senannnn ben orayı düşünmüyorum vallaa ya umarım annesi gibi olur o kadar beklemez içerde😅