Btlk ben anadolu hastanesinde duygu hanıma gidiyorum ama devlete de Bi görüneyim diye mesline randevu almıştım. Haftaya randevu. Ama şimdi gitmekten vazgeçicem galiba. Hiç mi iyi bir doktor olmaz devlette. Suriyelilere baksınlar anca. Sonra da şikayet ediyorlar niye hep bunlar geliyor diye. Kendi insanına bile iyi davranmiyorlar ki