Birhayalimvr bende 1 buçuk ayda bir falan gitmeyi düşünüyorum artık Duygu hanıma, her ay gidemem ya 600 lira çok😔 doğum da bana çok pahalı geliyor ama eşim devlet hastanesi olsun istemiyor. Bu arada eşim büyükçekmecede polis memuru, mimar sinan için de pek güzel şeyler söylemedi canım 🙏🏻