Ben de tam 36. Haftadayım alt karnımda kasıklarımla çok şiddetli ağrı oldu nst sancı çıktı aralıklarla 100 90 gördüm ama açılmam vs olmadığı için eve gönderildim. Suyumda normaldi. Dayanılmayacak düzeye gelirse gel dediler. Mesela şuan hala hafiften ağrım var :(