Dün tam 36 haftalık oldum. Çarşamba nst ye girmiştim sancım çıktı. Doktor hareket etme dedi normalde 26 temmuza sezeryan için gün aldık. Dün 15.30 civarı bi anda suyum geldi. Apar topar hastaneye geldim sezeryana alındım. Benim durumum gayet iyi ama bebeğim 5 gün veya 1 hafta küvez de kalacak malasef. Nefes alma refleksi tam olarak gelişmediği için nefes alınca çabuk yoruluyor. Dua edin olur mu bebeğime (ismi atlas) sağlıkla çıksın hastaneden 🙏🏻