Seydanur Firat da ben prof a gidiorum 120 tl veriom ayda bir.. benim esim asker goremio dedim.. dediler getir flas atalim.kayitli kalio dediler.
Zhrnc Bende aylar öncesinde burda elazıgda yaşayan varmı sorusuna cevap verenlerdenim :) Şimdi 4 arkadaş hepimiz doğum yaptık hala daha muhabbetimiz devam ediyor Anılarım canlandı bian 😍
Mahizer Bende Elazigliyim ama Istanbuldayim.Elimden gelse kesinlikle orda dogum yapardim.Fethi beyin cok iyi bi doktor oldugunu biliyorum.