Alparslanmom_ B-et1 ben 36 görsem bıle razıydım kuzum daha cok kucuguz 30 haftalık tam bebegım korkuyorum bgun uyku haram bana artık 😭
B-et1 Alparslanmom_ stres yapma canım benim dinlen bol bol kötü düşünüp çağırma Allah’ın izni ile bir şey olmayacak 🤲🏻
B-et1 Esra1139 ay valla doğru diyorsun bacım doğalından bir şey olacağına ümidim kalmamıştı ondan şaşırdım 😂
Esra1139 B-et1 bu bebisler bizi ne hale getiriyo😁 en kısa sürede sağlıkla kucağına alırsın inşallah❤️
B-et1 Havvaca bir gün daha bekleyelim bakalım dedi yarına yatışımı verdi, açılmam 1 buçuk olmuş ben daha çok bekliyordum ya
Senaykork acemii_annee benimki kanlı gelmişti oğlumda ve baya baya kan vardı o şekilde gecesinde acile gittim ve bana niye geldin diye soylediler doğumun bikac gün içinde baslicaginin belirtisi bebek kanala inmiş dedi Rengi yapısı keseye ve kişiye göre değişir böyle yazarak lütfen kimseyi korkutmayin
Koalammm B-et1 34. Haftaya girdik akıntım oluyor zaten ama geçen gün çok az balgam gbi akıntı oldu beyaz seffaf benimde mi öyle acaba korktum şuan bende. Akıntı herhlde diye önemsemedm. Birdaha da olmadı zaten. Daha 34. Haftadayız Eger öyleyse çok erken 😪
Alparslanmom_ B-et1 Allah tek avazda kurtarsın ınsallah saglıkla kucagına alırsın insallah bnde yarın gidicem bakalım ne diyecek