30 haftalık hamileyim 4yada 5 gundur sefaf balgam gibi bnde de oluyo büyük sefaf Bı parca ve arada kucuk parcalar gıbı oluyor ama
ne Bı agrı ne sızı yok burdakı postu gorunce cok korktum yarın ılk ısım doktora gitmek birbirimize haber edelım olur mu kızlar bu durumu yasayanlar doktorunuz ne dedıgıne