Zeyzey055 Selcan21 rabbim hayirli zamanda sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah yardımcınız olsun rabbim 🙏🏼🙏🏼🧿
Defnesmomy Selcan21 sana en makul bilgiyi vereyim , hastane bunyelerinin her birinde yenidoğan yoğun bakım olmaz. Yenidogan yoğun bakımı olmayan hiç bir hastane de erken doğumu kabul etmez eğitim araştırma hastaneleri de dahil olmak üzere yenidoğan yoğun bakımı olan en yakında ya da yakın olmasa bile boşluk olan hastaneye sevk verir. Allah kimseyi mecbur bırakmasın yinede 🩷
Kbrcnr benaslindayohum benaslindayohum Uludağ üniversitesinde doğum yapacağım bende doğum sırasında veya sonrasında bir problem yaşadınız mı acaba gerek ekiple gerek hastane ile ilgili
benaslindayohum Kbrcnr hayır canım ben direk stajer doktorlarlaydım profesör e çıkmamıştım, doğumhanedeki ebe ve hemşireler çok sıcak kanlı sohbetleri bol, bebeğim küvözede girmişti ordaki doktordan da memnundum ilgileri alakaları benim için iyiydi
Alif63 Selcan21 devlet kabul eder yani ben devlette doğurdum herkesin maddi durumu yok herkes de özele gidemiyor açıkçası ben oğlumda özel takipliydim şimdi de devlet bu doktorumu özele değişmem özel adı altında benden para aldı ve hiçbir riskimi söylemedi erken doğurdum şimdi de doktorundan çok memnunum