Selcan21 canım ben ilk doğumumu direk uludağ üniversitesinde yaptım, zaten orası takipliydim bebeğimde erken doğdu ve küvöze girdi, çok şükür sevk vs uğraşmadık. Ama bi arkadaş gebelik şekeri yüzünden ve haftası 34. Haftadayken, balıkesir üniversitesi kabul etmemiş uludağ üniversitesi kabul etmemiş en son özel de doğum yapmak zorunda kaldı sürekli orda bakıldığı için, riski yüksek ve hiç daha önce gitmediği için. Aynı şekil yeni bi arkdaşımız doğum yaptı manisaya küvöze gitti bebeği diğer hastahnelerde yer olmadığı için. Yani hastahne seçiminde küvöz var mı yok mu diye bakarak oraya takiplenirsen bi sorun yaşayacağını düşünmüyorum kendi hastasına sahip çıkıyorlar ama sonradan takiplenince bilgileri olmadığı için sürekli birbirlerine sevk verebiliyorlar, riskli değilsinizdir inşallah?