Maşallah ne kadar dirayetliymişsiniz normal doğuma çok odaklamışsınız kendinizi, ben sezaryene gün verelim dediği an hemen kabul ederdim ben normal doğumdan çok korkuyorum 8-9 ay önce rahim filmi çektirmiştim bayılmıştım işlem sırasında çok ağrım olduğu için anestezi almadan yaptırdım.. normal doğumda da kesin tansiyonum düşer bayılırım kendimi biliyorum acı eşiğim çok çok düşük.. Allah herkese gerçekten hayırlı doğumlar nasip etsin hepimizi tek avazda kurtarsın