_nigarr24_ off bnde 40+1 bende de sancı çıktı adet ağrısı gibi ağrım var ama doktor bunlarla açıklık olmaz daha deyip bakmadı açıklığıma. Sanırım ilk hamileliğim diye.. eve yolladı 3-4 gün sonra kontrole çağırdı 😏kontrole kadar durmucak gibi hissediyorum..