1melekannesi3858 AmineSH valla asko ben 32 yi geçtim 33 e gelince biseyler oldu benim bebeğim 30 ile uyumlu şuan bebeğim ve ekstra suyunda azalma varmış bebege yetecek kadarmış ama cuma günü belli olacak bakalım.hayirlsii olsun inşallah
AmineSH 1melekannesi3858 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin güzel düşün artık 2 haftada gel kontrollere dedi en son 2 gün önce gittim herşeyin gayet güzel dedi inşallah bi sıkıntı olmaz sonradan sizin sorunlar da hayırlısıyla ortadan kalkar
Roses44 1melekannesi3858 İnşallah bir sıkıntı olmaz canım.Sen kalbini ferah tut güzel haberlerini bekliyorum.Cok az kaldı 3 hafta daha gitse yeter inşallah
1melekannesi3858 Roses44 inşallah kuzum benim inşallah Rabbım bütün hamilelerin yardımcısı olsun sağ salim kucağına almayı nasip etsin
Roses44 1melekannesi3858 Amin canım benim tüm hamilelerde risk oluyor ama bizim daha fazla hem fiziksel hem psikolojik artık yıprandım.Birsey bitse birsey başlıyor inşallah sonu güzel olacak dua et canım bolca.
1melekannesi3858 Roses44 aynen öyle vallaha her yeni haftaya girince yeni skntilar basliyo hayırlısı ile bitse evlatlarımızı kucagimiza alsak keşke bütün yaşadıklarımızı unutacaz Allahın izni ile Rabbım herkesin yqr ve yardımcısı olsun inşallah
1melekannesi3858 AmineSH inşallah canım Rabbım bütün hamilelerin yardımcısı olsun sağlıklı sıhhatli bebisleri kucağımiza almamızı nasip etsin
Susu_09 1melekannesi3858 ben eve çıktım cnm bebişi bugün eşim görmeye gitti çok şükür gayet iyi kuvezden çıktı normal bebek yatağına aldılar biberon vercekler emme refleksine bskilck