Kızlar Allah hepimize sağlıcakla kavuşmayı nasip etsin evlatlarımıza 🙏🙏 Öncelikle riskli gebelik olduğu için soruyorum ne sıklıkla gittiniz doktora ben tecrübesizliğim yüzünden sık gittim ve korkuyorum haliyle sonlara yaklaştık ultrasona girmeye endişe eder hale geldim . 31+6 haftalık gebeyim ve 21 kez ultrasona girmişim bunun zararı var mıdır?