Ozlem_93 Ilosunuz1 bende de ayni sıkinti var korkup endiseleniyodum valla demekki hamilelikte hepimiz ayni dertten muzdaribiz hamilelik yaz ayina gelince sicak hormonlar terleme etkiliyo demekki
Ilosunuz1 Ozlem_93 aynen öyle canım geçer yani çünkü hamilelikten önce yoktu doğurduktan snra geçer heralde gecmesse cildiyeye gidicem bende
Dalklncebru Rwerdst aynı durum bendede var canım ama bende hamilelik öncesi çıkmışdı sivilce sivilceydi sivilve gitti siyah leke kaldı baya da var bunun için bir cildiyeyeye git krem veriyor geçiriyo.
Rwerdst Dalklncebru ay gerçekten mi? Benimde hamilelik öncesi çıkmaya başladı ama böyle değildi yani. Sivilce desen sivilce değil. Büyük irin gibi oluyorlar bir de. Sipsiyah lekeler kaldı hep. Dediğiniz gibi doğum sonrası gideyim bir cildiyeye
Dalklncebru Rwerdst birde eğer oturduğunuz de ilk ciktiginda iğne gibi batiyorsa sıkın intihap cikiyo içinden
Rwerdst Dalklncebru öyle yapıyorum canımda bazen istesem de sıkamıyorum 😣😣 o kadar csn yakıcı oluyor ki kendi kendine falan patlıyor bazıları 🥺
Sevdalinka1 Aşko keşke popomun resmini sana atabilsem kendine şükür edersin aynı senin dediğin gibi koca koca siyah lekeler ama her yerde boş yer kalmadı artık o kadar kötü görünüyor kiii
Rwerdst Sevdalinka1 evet işte bende aynı durumdayım. Gördükçe sinirleniyorum🥺🥺🥺 cildiye dışında ne yapılabilir acaba? Cildiye sorunu çözer mi?
Sevdalinka1 Rwerdst Bilmiyorum Dilan Polat’ın eşek sütlü sabunu ve at kılı fırçasını sipariş verdim 😂😂 İnşallah işe yarar
Ozgeguney Rwerdst doğum sonrası için greenpeel öneririm ben tamamen bitkisel bir uygulama deriyi zımparalıyor gibi oluyor resmen. Sonra 5 gün içinde o deri dökülüyor.
Ozgeguney Rwerdst ben yüzüme yaptırmıştım yüz tabi çok daha acılı oluyor hassas olduğu için ama sırtına, kalçasına yaptıran da var o kadar acıyacağını düşünmüyorum oraların
runkli0606 Rwerdst hamilelikte değil ama daha öncesinde çok kilolu olduğum dönemlerde olmuştu tek çözümü solaryumda buldum komple bronzlaştırıp deriyi soydukça gitti izker
Ozgeguney Rwerdst güzellik merkezinde. Greenpeel belli şehirlerde belli merkezlerde var instagram sayfalarında yazıyor hangi şehirde hangi merkezde yapıldığı