AyEr Merhaba hanımlar benim 5 haftalıkken kese göründü 6+3 suan kalp atısları duyuldu her bebek farklı 🐣
NimetDilmen AyEr Benim buqun tam 6 hafta oldu. Cok sevindim ALLAH saqlıkla kucaqına almayı nasip etsin 🙏 Darısı bizim basımıza hayırlısıyla bizde qörüp duyarız İnşaAllah 🙏😊
NimetDilmen Gevrann Eceunverkanra Benimde hezaba qöre7 haftalık ama qec döllenme olmus dediler 6 haftalık suan. Kese qozukuyo dimi kürtaj ne alaka ki
Eceunverkanra NimetDilmen kese goruldu yolk sac keseside var ama bebik gozukmedi henuz kalp atisida duyulmadi. Belli bi zaman gectikten sonra kese gelisip bebek gozukmeyince bos gebelik diye gebeligi sonlandiriyor o yuzden kurtaj dedim. Doktorlarin isleri iste. Herseyin hayirlisi.
AyEr Stres bebeği etkiliyor canım bu benım ıkıncı gebelıgım ilk gebeligim 3 ayında karnımda öldü henuz bende yenıyım 6+4 gunluk dualarımızı eksık etmeyelım❤️❤️
NimetDilmen AyEr Canım benimde ilk hamimileliqim düsükle sonuclandı. Bu 2.hamileliqim. ALLAH saq salim kucaqımiza almayi nasip etsin insaAllah 🙏 Aynı sayılırız bende 6 haftalıqım cok yeni daha 😊
Leydileyla NimetDilmen 5. Haftada kese 6+4te bebek göründü kalp atışı için 7+2de gel dedi inşallah duyarız 🤲
Tubasel17 Benimde 5. Haftada sadece kese gözüktü. Bugün gittim 8 haftalık oldu kalp atışlarını dinledik kendisi gördük. Strese girmeyin bence iyi düşünün iyi olsun ☺️☺️
NimetDilmen Betulnurtenaltun Cok saqol canım. 2 hafta sonra 8 haftalikken qitcem bidaha. InsaAllah bu sefer hem qörür hem duyarım
superrmomy Betulnurtenaltun benim tam 8 hafta oldu canim Ama hala ortada bisey yok doktora gore 5 hafta herseyin hayırlısı olsun insallah 🤲