NimetDilmen icinizi ferah tutmanizi oneririm. Bende son adet tarihine gore 7+4’üm ama ultrason 6+1 gozukuyor. Doktor gec dollenme de olabilir kurtajda olabilir diye korkuttu beni. Daha gorunurde bebek veya kalp atisi da olmadi. Bende epey korkuyorum cok telas ve evhamliyim ama yapacak bisey yok,Allah ne derse o. Umarim hepimiz saglikla aliriz kucaklarimiza 🙏🏻🤲🏻 Dua ederseniz en azindan iciniz biraz ferahlar.