Selam arkadaşlar tüp bebek tedavisi görüpde transfer olan arkadaşlar 10 günlük sürecde neler yaşadınız. Kısmetse ben salı günü kan verecem ama hiç bir belirtim yok sadece göğüslerim sabahları cok agrıyor bide cok sık wc ye cıkıyorum ondada cok su içtigim içindir .sizde ne gibi belirtilerde olumlu sonuclar aldınız