Acemiiiii bende 12 haftalıken ikili teste gittim kontrole eşim sordu yoksa ben sormazdım erken diye kız dedi direk ama benim belirtilerim önceki hamileliğime göre farklıydı ilk gebeliğim kızdı aşırı kötüydüm bunda öyle değildim neyse aradan geçti 18 haftalık oldum o zamana kadar hiç sormadım 18 haftalıken hocam cinsiyet kızdı dimi diye sordum yok erkek dedi ultrasondan afedersiniz baçak arasını çekerek bana verdi kesin erkek dedi her gittiğimde sanki değişecek gibi hocam erkekti dimi diye soruyorum 😅