Doktor 12. haftada kıza benziyor dedi sadece ve çok incelemedi. Bu zamana kadar hiç cinsiyet merak etmedim hatta doğumda öğrenirim önemli değil diyordum. Ama kontrolden beri çok merak etmeye başladım. Erkek hissi vardı bende ama doktor kıza benziyor deyince de kız havasına girdim 😅 Hiç fark etmez ama niye bu kadar merak ediyorum bilmiyorum