Babymom22 Prensesannesi14 bencede görüş canım ihmal etme inşallah gönlünüze göre olur her şey 🤲🏻 yarın burdan haberleşelim 🙈
Prensesannesi14 Babymom22 amin insallah tamamdir canım ben öğlene doğru gidicem randevuma inşallah burdan dogurdum diye duryururum 🙏
Prensesannesi14 Babymom22 merhaba canım yatis verdi bana suyum biraz daha azalmış 3.6 olmuş suni ile deneyelim bi dedi Acaba riskli mi suyum bekleyemez miyim bir iki gün iş ciddiye binince korku sardı beni
Babymom22 Prensesannesi14 korkma canım bebişini kucağına alacaksın inşallah ☺️ benimde nst de ağrılarım çıktı. Ağrıları Regl ağrısına benzer hissediyorum. Açıklığım yokmuş ağrıların artınca gel dedi 😵💫
Prensesannesi14 Babymom22 nst çektik sancı çıkmadı istersen bir iki gün bekleris dedi bende sorun warmi hayatı riske girer mi dedim yok dedi istersen bekleyelim dedi bir iki gün dedi bende tamam o zaman dedim çarşamba günü sabah gidicem
Prensesannesi14 Babymom22 hadi hayırlısı benim kessin Çarşambaya kadar gelmezse suni vericekler bu seder söyledi çünkü Çarşamba sabah gel dedi yatış için 🥹 sağ sağlim dogururuz insallah