Babymom22 39+1 oldum bu gün
Evet nst de sancı olarak çıkıyor
Benimde karnım taş gibiydi üç dört gün sürekli sürekli olarak bebek kendini çok çok kasıyordu hem karnım taş gibiydi hemde bebek kendini öyle yapıyordu ben ağrı hissediyordum ama çok çok degil gittim nst bağlandım normalde 15 dk kalırdım ama o gün 5 dk kaldim hemşire çıkardı beklemeye gerek yok ooooooooo senin sancin War baya baya karnında tas gibi yatış verirler sana kessin git doktorunun yanına dedi bende heveslendim
Ama işte yatış vermedi doktor da aaaa sancin çıkmış hazırlıklı ol her an gelebilir dedi eve yolladı