şehir hastanesinde tek kişilik odadaydım erken doğum yaptım bebeğimi kaybettim ailem şehir dışındaydı annem gelene kadar eşimi yanıma almadılar maalesef 😔
Koridorda suyu gelen mi dersiniz sancı içinde kıvranan mı dersiniz böyle bi ortama erkeği nasıl alalım demişlerdi
Ama sağolsunlar hasta bakıcı ablalar çok yardımcı olmuşlardı annem gelene kadar.
Şimdi tekrar bebek bekliyorum çok karışık duygular içindeyim bi yanım 10 bin tl oraya vereceğine devlette yap diyor
Bi yanımda özel hastanede olursa eşim yanımda olur diyorum tek başıma kalmak beni yaşadığım kötü günlere götürüyor 3-4 saatte olsa yanımda biri olsun istiyorum annem gelene kadar