binnur64 evet bazen dışarı markete gidilmesi falan gerekiyor. Birde benim doğum yaptığım devlet hastanesinde refakatçiler bebeği alıp işitme testine aşıya falan götürdü. Hemşireler refakatçiler bebeği alıp gelsinler dedi öyle o şekilde oldu. İlk gün işitme testi, topuk kanı, aşı falan oldu