anneadayiiiiiii hayır canım hatta regl tarihimden bir gün önce bir doktora gitmiştim çocuk istiyorum olmuyor diye alttan muayene etmişti kalınlığın çok fazla hamile olmadığına emin misn demişti inanmamıştım regl olurum yaa filan dedim doktor da zaten belirti olması için daha var belkide hamilesin demişti ben yine inanmamıştım sonraki gün adet olmadım bir sonraki günde olmadım test yaptım çift çizgiydi 😀