bebeklerim_ Benimde bat 11 kasık ağrım oluyor batma gibi akıntım da vaar negatif cıkar diye test yapmaya korkuyorum yarın alıcam belki yaparım😔
HaticeNur16 Pamuk bat 7 di hala adet olmadım bi kere silik gördüm bidaha görmedim gecikmemin 4. Günü bugün belirtilerim var ama görmezden geliyorum sanırım yok kan vermedim bekliyorum hakkımızda hayırlısı olsun
Tugce-12 anneadayiiiiiii canım benim önceki hamileliğimde hiç belirtim yoktu adet olmayınca öğrenmiştim