dilara2561 valla canım 26 haftalıkken gidicektim sağlı kocaginda asi oldum ve tansiyon yüksek çıktı doktorum geç gitme bekleme dedi bı olur sıkıntı olur erken yaptırmak daha iyi dedi randevumu iptal ettim ve yarın gidicem iste erken git dedi gece bırakma dediği için ya 24 hafta dolunca oluyor doktorum 24 28 haftalar arası gel demisti