Kızlar insAllah yarın ikili teste gidiyorum.Biraz geç kaldım 14 haftadayim.THS tahlili de yaptiricam.Ama doktor ilk önce usg gir sonuca bakalım.Daha sonra gerekirse kan tahlili yaptiririz dedi.Aç karnina gidicem birde.Sizdemi aç karnina ikili test yaptirdiniz?Birde korkum var kan verince kötü oluyorum.Dua edin herşey yolunda olsun🤲🏻😊