Merhaba. Biz eşimle geç evlendik ben 34 eşim 35 yaşında. 14 aylık evliyiz. Hiçbir şekilde korunmada ilişki yaşıyoruz. İlk başlarda ha bu ay ha bir dahaki ay tutar umuduyla bekledim. Ocak ayında hsg çektirme kararı aldım ve T rahim olduğum ortaya çıktı. Gelelim sürece. Belime yastık koydum olmadı, ovülasyon takibi yaptım olmadı, elim sperm testi verdi 4ml için 70 milyon sperm çıktı olmadı, malum jellerden kullandım olmadı, 2 kez hsg çektirdim tüplerde sıkıntı yok yine olmadı, t rahip sebebiyle histeroskopi oldum olmadı, operasyon öncesi yumurtlama günümde doktorum yumurtanın 23 mm olduğunu söyledi çatlama iğnesi yaptı olmadı, içinde polenler olan macunlardan yedik olmadı, birliktelik sonrası 20 dk yatıyorum olmadı,. Olmadı olmadı olmadı yani. Görünürde hiçbir sebep yok ama kimyasal bile gebelik oluşmadı. Bu ay hayıt otu içip pik görünce çatlama iğnesi yaptım 6 gün oldu bekliyorum. Tüp bebek denesek diyorum ama o hassas bekleyişin stres yönetimi zor geliyor maalesef. Benim gibi olup hayatı evrilip anne olan var mı? Vereceğiniz tavsiyelere muhtacım ❤️