Busraysr her şey yerindeyse neden gebelik sonlandırma öneriyorlar çok saçma bence doktor değiştirin. Benim 17. Haftada geldi suyum 10 gün hastanede yattık o günden beri sadece wcye kalkıyorum 29. Haftadayız şu an allaha şükür. İlla sonlanması gerekmiyor tabii ki tekrar olma riski var ama böyle bi çözüm önerisi olamaz