17+2 haftalık gebeyim suyum geldi. Bebeğin durumu iyi suyu yerinde dediler hatta muayenede su görmediler amnisure pozitif çıktı. Yüksek ihtimal gebeliğin sonlandırılması gerektiğini, perinatololog un buna karar vereceğini söylüyolar.. başka bi ihtimal olabilir mi bu şekilde gebeliği devam eden var mıdır ya da böyle bi durumu duyan